Keuruun seniorit ry

Olemme 1975 perustettu puolueisiin kuulumaton eläkeläisyhdistys.

Tarkoituksenamme on edistää eläkeikää lähestyvien ja ikääntyvien sosiaalista ja henkistä hyvinvointia, sekä lisätä omatoimisuutta ja aktiivisuutta tarjoamalla jäsenille virikkeitä ja harrastusmahdollisuuksia.

Kokoonnumme joka kuukauden kolmas keskiviikko klo 14.00 yleensä Keuruun Kimaran kokoustilassa  jonkin ajankohtaisen tai muutoin kiinnostavan aiheen ympärillä.

Teemme myös yhteisiä teatteriretkiä sekä tutustumme lähiseudun mielenkiintoisiin kohteisiin.

Kesäisin meillä ei ole säännöllisiä tapaamisia.

Jäsenillämme on mahdollisuus osallistua Keuruun kaupungin eläkeläisille suunnattuihin tapahtumiin.

Olemme yhteydessä alueemme muiden eläkeyhdistysten kanssa edunvalvojana kaupunkiin ja sen vanhusneuvostoon.

Yhdistyksemme kuuluu Keski-Suomen senioripiiri ry:n toimintaa jäsenineen ja noudattaa Kansallisen senioriliitto ry:n hyväksymiä arvoja.

Tervetuloa noin 40 virkeän seniorin joukkoon!