Puheenjohtajan palsta

Hyvät seniorit

Kevään hyvä merkki on se, että "räystäät tippuvat ja katuojat juoksevat". Tällaista onkin juuri nyt tätä kirjoittaessa.

Kevään keskiviikkokokoontumisia on ollut jo kolme. Tammikuussa palautimme mieleen vanhoja kansakoulun lauluja pianon ja harmonikan säestyksellä. Helmikuussa opimme ajankohtaista tietoa näkemisestä ja sen apuvälineistä, silmälaseista. Maaliskuun kahvituksessa kuulimme 80-v sitten tapahtuneista evakkomatkoista pois sodan jaloista.

Huhtikuussa on monelle meistä erittäin ajankohtainen aihe, muisti. Hyvinvointialueelta tulee muistikoordinaattori kertomaan testauksista yms.

Tapahtumat osiosta löydät päivämääriä muista tulevista tapahtumista.

Yhdistyksen uudet säännöt ovat voimassa ja eräs muutos on, että kevät- ja syyskokoukset muutetaan yhdeksi vuosikokoukseksi, joka pidetään kesäkuussa. Byrokratiaa on hieman vähemmän. Kyseisessä kokouksessa katsotaann peruutuspeiliin viime vuotta ja samalla valitaan toimihenkilöt toimintavuodelle 2025. Nykyinen hallitus toimintaansa vuoden loppuun saakka.

Tuleva vuosi on yhdistykselle merkkivuosi. Perustamisesta tulee kesällä täyteen tasainen luku, 50 vuotta. Jokainen Keuruun seniori miettiköön mielessään, kuinka juhlistamme tätä tapahtumaa. Kesäkuun vuosikokouksessa nimetkäämme aktiivinen toimikunta järjestämään tilaisuuden.

Toivon mukavaa kevättä ja alkavaa kesää.

Keuruulla 25.03.2024

Ilkka Niiranen