Jäsenyys

Keuruun seniorit ry on perustettu vuonna 1975 ja on puolueisiin kuulumaton rekisteröity yhdistys jolla on tänään noin 40 jäsentä.

Jäseneksi pääset täyttämällä jäsenlomakkeen, joka toimitetaan jäsenrekisterin hoitajalle. Voit myös liittyä menemällä etusivulla olevaan osioon: Liity jäseneksi.

Mikäli haluat saada tarkempia tietoja toiminnastamme, niin ota yhteyttä keneen tahansa yhteystiedoissa mainittuun hallituksen jäseneen.

Vuotuinen jäsenmaksu on 35.00 euroa.  Jäsenmaksuun sisältyy Seniriliiton julkaisema Patina-lehden vuosikerta. Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Tapaamisissa juomme aluksi kahvit/teet leivonnaisten kera, joista maksetaan 5.00 euroa. Tämä on oiva tilaisuus vaihtaa kuulumisia ystävien kanssa ennen varsinaista kokoontumisen teemaa.

Senioriyhdistyksillä, senioripiireillä ja senioriliitolla on tapana palkita aktiivisia jäseniä ansiomerkeillä tiettyjen merkkisääntöjen mukaan. Pronssiset myöntää yhdistys kolmen aktiivivuoden jälkeen, hopeiset myöntää piiri taas kolmen aktivivuoden jälkeen ja kultaisiin liiton myöntämiin tarvitaan taas seuraavat kolme vuotta.

Jos et ole vielä liittynyt, niin liity nyt!

Tiedoksi: Yhdistyksellämme on Senioriliiton adresseja suruun sekä onnitteluun hintaa 10.00 euroa/kpl. Ota yhteyttä rahastonhoitaja Pirkko Niiraseen.

Tietosuojaseloste ja yhdistyksen voimassaolevat säännöt: